Monday, February 28, 2011

masa yang berlalu pergi..

salam..

fuh, bukan seng nak update blog, komputer ni tk sudah2 tk nak berkawan-kwan dgn encik google, bukan main lgi, ceit..

jadi, di kesempatan yg ada ni, marilah duhai tangan, jangan malu jangan segan, mari kita berbelog..

what did happen recently?

kaklang dh slamat menimang puteri sulung, aisyah humaira' namanya, agak lama jugak kklang brpntang kat pahang darul indah ni, tapi dah abih dh tempoh brpantangnya, dah balik dah pun, dan saya mula rindu-rinduan kat si kecik tu, alahai..

bestie melati is engaged, yes, im happy for her but me cant stop feel terrible guilty for not coming her E-Day, hai cik intan hafizah, awat la hang lagu ni.. maaf ye melati, dari hati yang paling dalam.. my doa wont stop for you..

my dad's birthday.. abah demam, tk sihat, pegi jumpa doktor, jumpa ustaz, semua kata tkde mende, tpi abah sgt tk siht, which needed me to keep my eye on him, bukan nak merungut jauh sekli, tapi kerisauan di hati ni sukrnya..

it's been a hectic time for a while, lost a little bit, yes i am.. i lift my hand and pray...

sepertinya saya..

yang sedang memandu di satu jalan
hingga tiba satu selekoh,
saya tercicir hati di situ,
saya teruskan lagi,
hati saya tercicir lagi
dan ia terus berulang-ulang
di setiap persimpngan
hingga saya tk tahu lagi
hati saya kat mana sebenarnya

takmo dh citer

No comments: