Tuesday, July 26, 2011

kepada pemilik2 kenderaan berwarna HITAM..

salam

alkisahnya, saya ke klinik, pada waktu malam yg gelap gelita, sekian saja urusan selesai, saya menuju ke kereta, saya pun start enjin kereta saya, saya pun tukar gear reverse, saya pun pandang cermin belakang dan cermin sisi, yang saya nampak clear jer, belakang tu pulak padang yang luas, saya pun apa lagi, reverse la dgn yakin, confident dan bergaya, tiba2 nak ke depan balik,



AIKKKK!!! ada kerlipan lampu oren, ada kereta berwarna hitam rupanya,



HOI! bisa bikin heart attack saja, len kali tolong sedar diri, kereta awak tu warna hitam, tolong la jgn parking di sudut gelap, lagi-lagi, di malam yang gelita, tolong...



itulah pesanan sy kepada pemilik-pemilik kenderaan berwarna hitam..


hai hai





No comments: