Tuesday, September 13, 2011

sekian kalinya..

salam

oh..jiwa saya kacau! jiwa saya kacau! henset murah sy hilang suda... walaupon murah sajer, tapi mmbuat hati sy pusing2.. camne leh ilang sy pon tk tau, yg pasti yg sangt pasti mmg pasti ADA ORANG DAH AMBIK...

ya, sy mengerti, ini kesalahan saya, jujurnya saya tak salahkan sesapa selain diri sy sendiri, walopon pengambil henset murah itu juga tidak sy salahkan, kerna sy mengerti dan pahami kecuaian dan kesalahan sy dlm menjaga henset murah sendiri..

sapa2 nak salahkan saya, silakan.. silakan.. :'(

imbas kembali, taun ini 2 kali sy ilang henset, di mana selama sy brmula memiliki henset, sy TIDAK PERNAH hilang henset WALAUPUN SEKALI. tapi tahun ini, DUA KALI saya ilang henset..

dulu bila 1st time hilang henset, tak brpa rasa hape2, walopn henset tu lagi mahai dn lagik byk kenangan, tapi kehilangan kali kedua ni betul2 bagi pusing sama sy punya jiwa la. walopn jauh lebey murah dn trpakai..

mungkinkan ini peringatan dari Tuhan utk sy yg saban hari mencatat dosa brgunung-gunung..

Ya Allah, ampunkan hamba...

wahai insan, maafkan saya....

moga keampunan Tuhan dan kemaafan kalian bisa menyinarkan serba sedikit cahaya ke dalam hidup sy yg kelabu ini..

:'(




No comments: