Sunday, November 28, 2010

pelangi..

salam

weekend oh weekend... saya suka weekend, weekend suka saya, saya suka weekend, weekend suka saya.. heeee...

ok..first thing first, i would like to congratulate nadia abu bakar and husband for their wedding's ceremony yesterday, mereka nikah dah lama, cuma semalam baru berkenduri-kendara.. ikutkan hati, saya mau sangat pergi, tapi tiada rezeki, maka tidak sampai lah kaki saya ke destinasi.. agak kecewa di hati, tapi apa boleh buat lagi, sekali lagi, saya kirimkan doa lagi, buat sahabat yang seorang ini, yang jauh dimata tapi selalu terkenang memori ketika bergelar siswi, kami ada saling membantu sesama kami, semasa sedang menyiapkan projek yang di suruh oleh pensyarah kami, memang dah lama sekali, tapi masih segar dalam ingatan ku ini,,, hi hi hi...

oke lah, penat berseloroh dlm blog sendiri,.. let's being more serious, awww..

nad @ nad kecil (badan je kecil molek, jiwa dia besar),
tahniah atas pernikahan kalian, wishing you all the happiness here and after... dan juga banyak banyak banyak kemaafan kerna tak bisa menghadiri kenduri semalam, betul2 nak pegi, tapi tak takde rezeki, nanti insyaAllah kalau ada rezeki, teringin nak lawat nad dan baby.. tgu nad ada baby la ye.. =))

theme kendurinya warna peach/oren, i loike, yeah, one my favourite colour, tgok kat gamba je la, tapi warna yang memang cantik, tidak di sangkal lagi.. hehe

ok, sebenarnya rasa teringin nak upload gmbr kami time study kat ukm dulu, tak byk sgt, ada la sekeping dua, tapi ntah kemana koleksi gmbr2 sy kat ukm dulu, stlh laptop ini di format, sy kehilangan data yg agak byk, huh, tapi, mgkin sy ada backup di pendrive atau di mana2 yg mungkin, jadi memerlukan satu purnama utk geledah all the things, buat sementara waktu, mari kita lupakan hasrat di hati, ada rezeki ada la gmbar kenangan abadi di sini..

ada satu teka teki.. apakah kaitan tajuk dengan entri ini..?

hmmmm.....yelah.. yelah.. meh la citer cket pasal tajuk..iaitu pelangi.

semalam semasa on the way balik, di lebuh raya, saya ternampak pelangi, cantikkkk bangat, dah lama tak nampak pelangi, jadi tiba-tiba teruja, tiba-tiba gembira, seperti anak kecil pula saya... memang ah.. itu je, sekian..

terima kasih..

2 comments:

nEd~Ya said...

salam.

terharu kte intan..
xpe2..kamu jgn risau k..
xde rezeki nmpknye..
ade baby? wahh..hehehe..insyaAllah.
kamu kawen nanti jgn lupe jemput k. =)
tengs a lot intan atas doa dan ucpn..mmuah2x.

intanhafizah said...

sama2..
akan selalu mndoakan kebahagiaan kamu.. =))
ya..insyaAllah tak lupa jemput nad, klu nad ada datang baru ada seri majlis tu nnt..hehehe..
semoga jadi isteri dan ibu yg baik ok.. (^_^)