Saturday, November 6, 2010

seorang mama..

salam..

sedang2 seronok menggodek laptop lama milikku yg kini milik adikku yg ku tetap buat mcm milikku walopon hny tingal kenanganku (sudah2 la merepek),

tiba2 terjumpa video yg the very2 lama lorr... i make this video back few years that i cant remember what year it is, i already forgot how the idea was came, and forgot already how it was made, but i will never forget how the feeling of "video-clip in the making"..

dulu sy bapak interested dgn anything yg so graphic-designing, yang so fotographing, yang so animating, and stuffs like that la..
jiwa tgh muda la katakan..keh keh..

tapi skrg ada la minat2 sket, cuma dh tak heran ngan kecanggihan 3G zaman ini, not too into dah semenjak umur melonjak tua ni..hello!!

oke lah, video clip yg trhasil ini sgt2 amatur (tengok pun boleh tahu doh), hny gmbr2 yg brgerak, tkde animation pun, waktu tu pun tkde kamera digital lagi, pnjm je, jadi hny ada bbrapa gmbr tidak berkualiti yg dimuat naik ke dalam video, (kalo skrg, mungkin gmbr super duper high quality, mungkin laaa)

tapi semakin canggih dunia, semakin malas saya.. pejadahnya saya ni? yelah, dulu time hidup tanpa teknologi kamera, awok yg dok semangat pasal gmbr2 ni, TAPI, bila hidup semakin canggih dgn FUJIFILM dan NIKON DSLR, awok hny mampu save pics dlm folder dan mmbiarkannya terabai berhabuk di situ.... dushhhh!

sila la saksikan video yg sgt2 amatur dari saya ni, tapi apepun SAYA SUKA VIDEO NI!!


buat mama,
yang saya sayang,
dan yang Allah pasti sayang,
moga syurga buat mu...
buat abah juga..

amin

No comments: