Monday, February 6, 2012

PRINT

salam

this was the most hectic printing day ever. for things i would never expect. i mean since printing become hard and tough things to do.u tell me la. kalau abis dakwat or printer rosak itu lain citer. but still if u were staying at UKM or any studies area around, u should don't have any problems to PRINT.

but today changed my landscape of hardship. simple things can be hard in unexpected way u can expect.

cuba bayangkan..

u want to print a paper, but u have to surround ur hometown first and u need a day for it to be done. can u imagine? can u? can u?

*sigh*

abis bandar temerloh kami pusing, dari paya pulai ke mentakab, dari mentakab ke lebak, dari lebak ke pusat bandar, dari pusat bandar ke temerloh jaya, dari temerloh jaya ke semantan, dari semantan ke faqeh, dari faqeh ke temerloh jaya, dari temerloh jaya ke seri semantan, dari seri semantan ke paya pulai, dari paya pulai ke jalan bahagia, dari pukul 10 smpi pukul 6 (almost).

not even eat and drink for lunch (and that a real issue here).....

alahai..dulu.............. zaman2 study dulu, tk trbayang dlm kepala ni, how hard PRINTING can be? ye lah, klu bukn kat cc pusanika, kat cc kolej UO, tkpun kat cc kolej za'ba, tk pun kat luar je, dpn komuter tu ha, nk lagi senang, beli printer sendiri, print sendiri.. mmg tkde masalah.

tapi.... sekarang....


intanhafizah

2 comments:

..SuRaYa.. said...

meh datang bilik saya kat keris mas. sya ada printer.haha..

beli je kak printer.. beli yang 3 in 1 terus. print,copy,scan. dalam RM200-RM250 dah boleh dapat.:)

intanhafizah said...

boleh2.. pasni pegi print kat bilik su je lah..