Monday, October 25, 2010

this coming week..

salam..

minggu depan ni akan agak busy...

student2 sy mau peksa, maka sy akan agak kekalutan utk menguruskan mereka dan diri sy juga, juga akan bz utk marking paper and recording their grades.. the busyness is okay, hope i can handle it smoothly, and im praying with all my heart, agar anak2 murid saya akan membuat yang terbaik dan mendapat yang terbaik, dunia akhirat..amin..

juga akan ada anak2 sedara di rumah, ibrahim(mungkin) dan maryam, maka perlu merancang masa dengan amat baik agar tumpuan terhadap mereka tidak terabai saat saya sibuk menguruskan hal ehwal sy sebagai pengajar.

juga akan sibuk membantu bonda yang tercinta, sebab abdul azim(sepupu) akan bertunang this saturday, mak andak pesan kat mama nasi dagang utk 50 org, fuh!, byk persiapan dapur perlu dilakukan, dengan perihal2 lain yg perlu diuruskan, nmpk tk kesibukan yg bakal tiba...memang kena menguruskan masa dengan sangat2 baik minggu ini..

but at the time i typing all this stuffs in this very blog, i feel so calm like nothing gonna happen, (ye ah, mcm la ada mende2 nk jadi pun) takde ah, cuma rasa ketenangan itu datang tiba2 saat2 yang macam ni..

being blessed i feel, may this blessful will last...

No comments: